loading...
اکستنشن مو
عابد بازدید : 82 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

اکستنشن مو ساده‌ترین، سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش برای پرپشت کردن و بلند کردن موها تنها در عرض چند دقیقه است. در واقع این روش، نوعی کاشت مو محسوب می‌شود. این بدان معنی است که شما می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه زیاد، موهای خود را بلندتر و پرپشت‌تر جلوه دهید. اکستنشن مو روش‌های مختلفی مانند اکستنشن لیزری دارد و راه‌حل مناسبی برای کسانی است که به دنبال موهای بلندتر هستند. البته ممکن است سوالات زیادی درباره اکستنشن مو داشته باشید. اگر این چنین است توصیه می‌کنیم که خواندن این مطلب را از دست ندهید.

چند سوال و جواب مهم درباره اکستنشن مو

مهمترین سوالاتی که درباره اکستنشن مو وجود دارد

چه اکستنشنی مناسب موهای من است؟

بهترین اکستنشن، اکستنشنی است که به خوبی با موهای شما ترکیب می‌شود و متناسب با سبک زندگی شماست. به عنوان مثال، اگر زیاد دوش می‌گیرید؛ می‌رقصید؛ کار می‌کنید؛ شنا می‌کنید یا ورزش می‌کنید، شاید بهتر باشد در مورد روش و نوع اکستنش موهای‌تان با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. مدت زمان انجام این فعالیت‌ها نیز در تصمیم شما اثر گذارند.
انتخاب اکستنشن مناسب برای این افراد نه تنها باعث می‌شود موهای سرشان همیشه تمیز بماند، بلکه باعث افزایش طول عمر اکستنشن نیز می‌شود. در ضمن موهای خودتان نیز کمتر آسیب می‌بیند.

طول عمر اکستنشن چقدر است؟

طول عمر اکستنشن بستگی به این دارد که چقدر از آن مراقبت می‌کنید؛ از چه محصولاتی برای شستشوی آن استفاده می‌کنید. با مراقبت مناسب می‌توانید از 6 ماه تا 1 سال یا حتی بیشتر از اکستنشن استفاده کنید.

آیا اکستنشن به موها آسیب می‌رساند؟

نوع و روش مورد استفاده برای نصب، برای پاسخ دادن به این سوال اهمیت دارد. اگر اکستنشن را به درستی نصب نکنید و از مواد بی‌کیفیت برای نصب آن استفاده کنید؛ ممکن است موهای خودتان آسیب ببیند. اما در کل انتخاب یک فرد متخصص و استفاده از مواد باکیفیت برای اکستنشن، کمترین آسیب را به مو وارد می‌کند. البته میزان کشش و استرسی که روی موهای خودتان وارد می‌شود نیز مهم است. همان‌طور که گفتیم، نتیجه انتخاب مناسب، موهای سالم‌تر است.

نصب این موها چقدر طول می‌کشد؟

تبحر شخصی که اکستنشن را برای‌تان نصب می‌کند روی کیفیت کار تاثیر زیادی دارد. یکی دیگر از عواملی که با تجربه و تخصص ارتباط دارد، مدت زمانی است که برای نصب صرف می‌شود.
اگر آرایشگرتان تبحر و تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد؛ می‌توانید در حداقل زمان ممکن، اکستنشن‌ها را نصب کنید. شاید در عرض 1 الی 2 ساعت این کار قابل انجام باشد. البته این موضوع نیز بستگی به حجم موهایی دارد که می‌خواهید اکستنشن کنید.

آیا افرادی که موهای مجعد دارند می‌توانند از این روش استفاده کنند؟

بله. حتی افرادی که موهای مجعد و فرفری دارند نیز می‌توانند از اکستنشن‌های مشابه با فرم موهای خود استفاده کنند.

برای نصب اکستنشن، موهای خودمان باید چقدر بلند باشد؟

سوالی مهمی که بیشتر خانم‌ها درباره اکستنشن مو دارند این است که این موها را روی سر چه افرادی می‌توان نصب کرد؟ آیا افرادی که موهای کوتاه دارند نیز می‌توانند از اکستنشن استفاده کنند؟ بله. اما شرطش آن است که موهای اصلی خودتان حداقل تا سر شانه باشد.

آیا می‌توان از اکستنشن برای عروس نیز استفاده کرد؟

بله. عروس‌هایی که به هر دلیلی موهای کم‌پشت و کوتاهی دارند، می‌توانند از اکستنشن قبل از روز عروسی استفاده کنند تا آرایشگرشان بتواند بهترین مدل موی عروس را روی سرشان پیاده کند.

از چه محصولات و شامپوهایی می‌توانیم برای این موها استفاده کنیم؟

از آنجا که اکستنشن از ریشه مو تغذیه نمی‌کند؛ بهتر است از محصولات و شامپوهای ارگانیک برای مراقبت از آنها استفاده کنید. البته اگر دسترسی به این محصولات برای‌تان امکان‌پذیر نیست، سعی کنید حداقل از شامپوها و نرم‌کننده‌های بدون الکل و سولفات استفاده کنید. چرا که این مواد می‌توانند موها را خشک کنند.
ما توصیه می‌کنیم بیشتر از محصولات باکیفیت که مخصوص موهای خشک و آسیب‌دیده هستند استفاده کنید. زیرا این محصولات به سلامت و تغذیه موها کمک می‌کنند.

آیا روش خاصی برای شستشو و شانه کردن این موها وجود دارد؟

از آنجا که اکستنشن از چربی پوست سر در امان است؛ نیازی به شستشوی زیاد ندارد. بنابراین هر زمان که موهای خودتان کثیف شد، سرتان را بشویید. فراموش نکنید که برای شستشو حتما از شامپوهای بدون الکل و سولفات استفاده کنید. از طرفی این موها دقیقا مانند موهای خودتان است. بنابراین ممکن است در هم تنیده شوند. پس حداقل یک بار در روز آنها را شانه کنید.
امیدواریم که با ارائه این مطلب، به سوالات شما درباره اکستنشن مو پاسخ داده باشیم. اما اگر هنوز هم سوالی در مورد این روش کاشت مو دارید؛ می‌توانید سایر مقالات ما را که درباره اکستنشن مو هستند مطالعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 611
  • بازدید کلی : 1,914